وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال: ایوب

سلام.من الان 17 سالمه و نزدیک به یک سال پیش بخاطر دعوا دوروز افتادم زندان.هشت نفر بودیم.شاکی بعدا رضایت داد و قاضی تو حکم دادگاه نوشت: ارتکاف فعل حرام رقص و پرونده مختومه شد. حالا میخوام ببینم من میتونم واسه دانشگاه دولتی بخونم یا اگر دانشگام تموم شد و خواستم در اداره دولتی استخدام بشود با مشکلی مواجه نخواهم شد؟

 

جواب داده شد

سلام دوست گرامی

به هیچ وجه جای نگرانی نیست.با خیالت راحت دنبال آرمانهایتان باشید.

در پیشینه کیفری شما هیچ سابقه ای درج نخواهد شد.

موفق و موید در پناه حق



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:47---23 شهريور 1394
سلام.من وقتی 17 ساله بودم از کارت بانکی یه نفر 150تومان بصورت شارژ برداشت کردم که توسط پلیس فتا دستگیر شدم و شاکی همونجا رضایت داد وقتی دادسرا رفتیم قاضی وثیقه نوشت و بعد مدتی دادگاه رفتم و قاضی 1سال حبس و 4میلیون تومان بصورت تعلیقی به مدت 1 سال حکم داد که اگه تا 1سال جرمی مرتکب نشم حکم بی اثر میشه و الان 1سال گذشته
ایا اکنون سوء پیشینه کیفری دارم؟ برای استخدام به ارتش یا ارگان های دیگه مشکل ایجاد میشه؟
پاسخ:سلام و عرض ادب خیر برای شما سوء سابقه ای درج نخواهد شد و تنها ممکن است در سابقه شما درج شود ولی در گواهی های صادره جهت استخدام در ارگان های دولتی این موضکع لحاظ نخواهد شد موفق و موئد باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:مجازات تبعی,, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 656
بازدید کل : 125118
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1