وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال : مهدی

عرض سلام و ادب
ظارا بینی طرف مقابل شکسته و طبق ماده 441 و 447 و ناظر بر ماده 614 قانون مجازات اسلامی بنده رو به دو سال حبس تعزیری از جنبه عمومی و پرداخت دیه محکوم کردن. دیه رو پرداخت میکنم ولی میخواستم ببینم امکان تبدیل یا تعلیق این حبس وجود داره اون طرف هم رضایت نمیده من کاسب هستم متاهل هستم و تا کنون هیچ گونه سابقه نداشتم و در کل اولین بار بود که راهم به کلانتری باز شده. و در دادگاه هم ابراز پشیمانی کردم.لطف کنید و بنده رو راهنمایی بفرمایید متشکرم.

 

جواب داده شد:


پاسخ: حتما از حکم صادره در مهلت مقرر تجدیدنظر خواهی کنید.با توجه به عدم سوء سابقه و تاهل و پرداخت خسارات(دیه ) به مجنی علیه ،  دادگاه تجدیدنظر میتواند با توجه به اختیارات حاصل از مواد 37،38و 46 قانون مجازات اسلامی جدید مجازات شما را تخفیف و یا در صورت صلاحدید اجرای آن را از یک تا پنج سال معلق نماید. 



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت9:57---6 اسفند 1393
سلام. مرسی از سایتتون من 17سالمه حدودا یه سال پیش به خاطر یه دعوایی 2روز رفتیم زندان 8نفر بودیم. برای هممون پرونده درست شد شاکی رضایت داد قاظی برامون تو حکم نوشت ارتکاب فعل حرامه رقص میخاستم ببینم الان من میتونم دانشگاه دولتی برم؟؟؟  امسال کنکور دارم 

بعد میخاستم ببینم بعد اینکه درسم تموم بشه شغل دولتی هم میتونم برم یا نه 

ترخدا جواب بدید دستتون درد نکنه
پاسخ:سلام. نگران نباشید هیچ سابقه ای برای شما ثبت نشده. با خیال راحت دنبال آرمانهایتان باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:حکم به پرداخت دیه,جنبه عمومی جرم,تخفیف در مجازات, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 125124
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1