وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

 سوال :
m


سلام. من حدود 6 ماه میشه عقد کردم. همسرم طی این مدت به من فحش دادند توهین و ضرب و شتم کردند من رو در خانه پدریشون زندانی کردند. دو سری نامه پزشکی قانونی دارم و شکایتم در داگاه در حال پیگیری است؟ آیا میتوان با توجه به رای دادگاه درخواست طلاق داد؟و نتیجه چه میشود. در همین دوران عقد خودکشی هم کردند.
با زور همسرم به محضر رفتم و مهریه ام رو عندالستطاعه کردم میتونم به حالت اولیه یعنی عندالمطالبه برگردونم. 
برای مطالبه مهریه ماشین همسرم که پارس بود توقیف کردم. ایشان ادعای کار کردن با ماشین در آزانش راداشتند که دروغ بود چون ماشین شیشه دودی داشت ولی دادگاه به ناحق رای به رفع توقیف داد. که جز مستثنیات است. 
بعد رفع توقیف سریعا پلاک خودرو رو به نام مادرشون زدند برای معامله به قصد فرار از دین شکایت میکنم. نتیجه اون چه میشود؟؟
ممنون از راهنماییتون. لطفا سریعتر جواب بدید.

 

پاسخ داده شد

سلام و عرض ادب.چنانچه ضرب و شتم به تشخص دادگاه باعث عسر و حرج شدید شما شده باشد که با توجه به برگه های پزشکی قانونی احتمال آن زیاد است بله می توانید درخواست طلاق تحت همین عنوان بدهید.در خصوص سوال بعدی خیر امکان تغییر مهریه نیست مگر با توافق دو طرف.سوال آخر نیز اینکه بله پیگیر شکایت فرار از دین باشید با تعرفه شهود و استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی نتیجه مساعد متصور است.موفق و موید باشید



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت20:59---1 مهر 1396

با عرض ادب و تحیت-1- آیا دادگاه خانواده در خصوص ادعای زوجه مبنی بر پیامک های توهین و تهدید وارد رسیدگی ماهیتی می شود یا این کار احتیاج به شکایتی جداگانه در دادگاه کیفری دارد؟ موعد مقرر قانونی برای طرح دعوا در خصوص ادعای تهدید و توهین در دادگاه کیفری چه مدت است؟ میشه محبت بفرمائید ماده قانونی آنرا ذکر بکنید؟ با تشکر
پاسخ:سلام و عرض ادب. خیر باید جداگانه شکواییه تنظیم شود و موضوع در دادسرا پیگیری شود. یک سال وماده 106 قانون مجازات اسلامی. موفق موید باشید.



m
ساعت23:50---10 مرداد 1396
سلام. من به خاطر پیامک توهین.تهدید شکایت کردم پیام ها در تلگرام بوده. ایشون در دادگاه به دروع گفتند من اکانت تلگرام ندارم و خودشون جعل کردند شماره ی مدت دست خودش بوده و دروغ های اینچنینی. من میتونم بخوام که از پلیس فتا استعلام بشه
البته هنوز رای برای پرونده نیامده و در بازپرسی هست.

پاسخ:سلام و عرض ادب. همکاری بازپرس بسیار حایز اهمیت است و همه چیز بستگی به نظر ایشان دارد.اکثر قضات تحقیق استعلام نمیکنند و نهایتا پرونده با قرار منع تعقیب مختومه می شود


...
ساعت0:05---8 مرداد 1396
سلام. ممنون از پاسخگوییتون.
در ادامه سوالم.
بخشی از مهریه ام رو مطالبه کردم که رای به نفع من امده و آقا محکوم شده به پرداخت کاملش که 30 سکه است. میخوام ببرم به اجرا. اجرای مهریه اعندالستطاعه چظوری هستش؟؟
پاسخ:سلام و عرض ادب. شما باید مال معرفی کنید تا واحد اجرای احکام اقدام به مزایده و فروش نموده و نهایتا مهریه شما را پرداخت نماید در غیر اینصورت بر خلاف مهریه عندالمطالبه حکم جلب صادر نمیشود موفق و موید باشید


محسن کمالی
ساعت12:01---12 تير 1396
باسلام ..بنده یکسال پیش تصادف کردم و بخاطر پارگی کلیه و کبد و خونریزی شدید بستری شدم بعداز مرخص شدن از بیمارستان دنبال کار پزشک قانونی رفتم تا اینکه 6ماه. پیش حکم دادگاه اومد برام که نوشته بود ۱ یک درصد ارش بابت اسیب کلیه بنده هم رفتم اعتراض نوشتم وپرونده ام رفت دادگاه تجدید نظر تا اینکه یه ماه پیش حکم قطعی اومدبرام نوشته بود چون دیه شما یک درصده و چون کمتر از یک پنجم هستش درخواست شما رد میشه....الان تقاضادارم راهنماییم کنید که ایاراهی. هست که پروندمو مجددا بررسی کنن یانه؟ چون توی پرونده بیمارستان پارگی کلیه وکبد وترومای مثانه وهماچوری نوشته وتایید شده ولی پروندمو مطالعه نکردن.....ممنونم اگه پاسخ سوالمو بدید...باتشکرو التماس دعا
پاسخ:سلام و عرض ادب تقاضای اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری را بخواهید تا در پس از موافقت پرونده جهت بررسی مجدد به دیوان عالی کشور فرستاده شود. موفق و موید باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ پنج شنبه 11 خرداد 1396برچسب:طلاق یکطرفه,طلاق به درخواست زن,طلاق به درخواست زوجه,دادخواست طلاق,دادخواست طلاق یکطرفه, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 125122
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1