وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال حمید:

سلام سال 87 چکی به مبلغ 5 میلیون تومان بابت ضمانت یکی از دوستان به موسسه ثامن دادم _چک بدون تاریخ بود_موسسه در مرداد 93 به دلیل پرداخت نشدن نیمی از اقساط چک را برگشت زده از سال 89 که اقساط به تاخیر افتاده بودند پیگیری میکردند و من هم گفتم قانونی دنبال کنید_از تاریخی هم که چک برگشت خورده هیچ تماسی با من گرفته نشده_به نظر شما این جریان چی میشه؟ میتونن توقیف اموال بگیرند؟در ضمن من فقط چک دادم_جواز کسب و کسر از حقوق و چیز دیگه ای نبوده_ضامن هم یک نفر بوده__تعجب من از این مورد هست که اقساط نهایتا" تا آخر 90 باید پرداخت میشده ولی بانک بعد از سه سال چک را اجرا گذاشته_به نظر شما دلیل این کارشون چی میتونه باشه_من در حال حاضر بیکارم اومدم یه کار خیری کنم گرفتار شدم لطفا" راهنمایی کنید ممنونم

 

پاسخ داده شد

سلام و عرض ادب.کار خیر شما نباید باعث ضرر دیگران شود. بانک تسهیلاتی داده که اکنون بازپرداخت نشده است.بانک میتواند تمام مبلغ چک ، بعلاوه خسارت تاخیر در تادیه، از زمان تاریخ(تاریخی که بانک در مکان سفید به نمایندگی شما درج میکند) تا زمان اجرای کامل از شما بگیرد که ممکن است خیلی بیشتر از مبلغ چک شود.

علت تاخیر بانک در اقدام ٰنیز ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد به هرحال تاخیر بانک در وصول چک  تاثیری در دین شما ندارد.موفق و موید باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ پنج شنبه 14 آبان 1394برچسب:ضمانت از وام گیرنده,مسولیت ضامن وام گیرنده,, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 758
بازدید کل : 125220
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1