وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال :رضا

سلام و عرض ارادت جناب ایراهیمی و سپاس از وقتی که میزارید
بنده پولی رو به شخصی قرض داده ام . ایشان سر پس دادن پول بازی در می آورد . در حال حاضر آدرس محل سکونت وی را در اختیار دارم ولی میخاهم بدانم اگر این شخص بدون اطلاع به من از محل خود برود و بنده هیچ آدرس جدیدی از او نداشته باشم چگونه میتوانم حقوق خود را مطالبه کنم ؟ اضافه میکنم از این شخص یک برگه با 2 امضا دارم و ضمنا فیش حقوقی این شخص هم دارم . این شخص فرزند بازنشسته نیروی مسلح است که حقوق از پدر مرحومش به ایشان رسیده است . لطف کنید بفرمائید اگر آدرسی از این شخص نداشته باشم آیا از این فیش حقوقی میشود در راستای احقاق حقوق خودم استفاده کنم ؟ آیا میتوانم از قاضی بخاهم که حقوق ایشان را تا تکمیل اطلاعات پرونده برای تعیین آدرس این شخص توقیف نماید ؟ این هم اضافه کنم که این شخص جای مشغول به کار نیست .
لطف بزرگی میکنید اگر به این سئوال من پاسخ فرمائید . با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم

 

جواب داده شد:

سلام و عرض ادب .

چنانچه خوانده ادرس خود را تغییر دهد و نشانی دیگری نداشته باشد مجبور خواهید بود با اعلام مجهول المکان بودن خوانده ٰ؛ تقاضا نمایید که از طریق نشر آگهی در روزنامه به دادرسی دعوت شود که علی القاعده اشخاص از مفاد آگهی اطلاعی پیدا نمی کنند و جلسه دادگاه بدون حضور خوانده برگزار می شود .رای صادره غیابی خواهد بود.و رای غیابی پس طی مراحل رسیدگی و صدور حکم و در مرحله اجرا نیز قابلیت واخواهی داشته و محکوم علیه می تواند به رای اعتراض کند. در خصوص قسمت دوم سوال ؛ بله چنانچه مسیر بالا طی شود می توانید مستمری که به ایشان تعلق گرفته را بسته به شرایطی یک سوم یا یک چهارم به نفع خود توقیف کنید. موفق و موید باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ شنبه 9 آبان 1394برچسب:توقیف حقوق بازنشستگی,نشر دادرسی در روزنامه,مجهول المکان اعلام کردن خوانده, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 680
بازدید کل : 125142
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1