وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال :هاشمی

با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از زحمات شما
سوالی که دارم اینه که ایا شرکت در مجلس شرب خمر بدون شرب خمر خلاف قانون است ومجازات دارد.

 

پاسخ داده شد

 

سلام و عرض ادب. خیر .صرف حضور در مجلسی که در آن به شرب خمر می پردازند قانونا مجازاتی ندارد مگر اینکه مجلس از حالت عرفی خارج و به عنوان پارتی های مختلط یا ایجاد مزاحمت برای همسایگان شناخته شود که هر کدام به نوع خود میتواند مجازات های قانونی داشته باشد. ضمنا در فقه شیعه از حضور در مجالسی که در آن به شرب خمر می پردازند نهی شده است. موفق و موئد باشید



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:58---11 خرداد 1395
سلام

با توجه به کدام ماده قانونی شرکت در پارتی مختلط جرم محسوب میشود ؟؟حکم ان چیست ؟
پاسخ:سلام و عرض ادب. قضات محترم دادگاه های کیفری اصولا با دسن آویز مواد 63 و 638 در باب رابطه نامشروع و تظاهر به فعل حرام اقدام به صدور رای می نمایند.که دفاعیات و دلایل رد این مواد در خصوص مجالس مختلط و عدم تطابق آن با مواد استنادی در یکی از لایحه هایی که استاد عزیز جناب خوشخو در خصوص پرونده ای ارایه دادن در سایت بخش " لوایح دفاعیه" قرار داده شده که درخواست دارم مطالعه بفرمایید.موفق و موید باشید


پ
ساعت15:50---30 فروردين 1395
با سلام مجدد

لطفا خواهشمند است فقط جواب داخل سایت گذاشته شود و متن مشکلاتم پوشیده بماند.
همسر اینجانب مدارک شرکت ازجمله کارت بازرگانی و تمام شماره حسابهای شرکت را رو در اختیار یکی از نزدیکترین افراد خانواده اش قرار داده بوده و مدت 3 سال به شرکت مراجعه نمی نموده به خاطر یکسری اختلافات . این فرد از اطمینان همسرم سو استفاده کرده و انرا در اختیار نوه خود (خانم)قرار داده و این خانم با کارت بازرگانی همسرم بدون اطلاع ایشان به اسم همسرم دستگاه وارد نموده و با ارز ازاد انرا فروخته وعلاوه برآن برای فروش به ان شرکت 1 میلیارد را هم رشوه گرفته و علاوه بر آن پول نزول کرده و همچنین کلی رشوه به اسم شرکت داده و گرفته است. با توجه به اینکه همسرم مهر شرکت را به آنها تحویل نداده بوده و این خانم با جعل مهر تمام کارهای اختلاس را با مهر جعلی و به اسم شرکت انجام داده و با این مهر کارت و دسته چک 100 برگی برای شرکت گرفته است. لازم به توضیح است با جعل سند زمین کشاورزی کنار شرکت را به بهانه توسعه شرکت تغییر کاربری جعلی اقدام به فروش ان به دکتری نموده و این دکتر اقدام به اپارتمان سازی نموده است. تمام کارهایی که این خانم انجام داده مبلغی بالغ بر 22 میلیارد تومان می باشد. البته مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را هم نزول گرفته بوده که انرا بازپرداخت نموده اند. حال با توجه به ثابت شدن جرم ایشان در جعل مهرو ادعای این خانم مبنی بر خرج نمودن تمام پول ها در شرکتی که همه چی از جمله حسابها به اسم همسر بنده است اصلا اقرار به محل پولها نمی نماید. قاضی شفاها اعلام به برائت همسرم نموده ولی کتبا نامه اعلام نمی کند. با توجه به استفاده از ارز دولتی و فروش ازاد ان دستگاه را می خواهند رایگان توسط دولت مصادره شود با توجه به اینکه دستگاه تنها سرمایه موجود همسرم است و می تواند انرا بفروشد و مبلغ دولت را بدهد ولی یکی از ارگانها روی ان دست گذاشته است همسرم حتی اعلام کرده یا دستگاه را بهم بدهند که با کار کردن با ان بدهی را پرداخت نماید یا حداقل مزایده بگذارند. ولی قبول نمی نمایند.لذا جهت نجات از این مصیبت چه کاری می شود برای همسرم انجام داد؟و اینکه اگه ارثی به همسرم برسد بدون اینکه به نامش باشد می توان از مصادره نمودن ان جلوگیری به عمل اورد؟ لطفا خواهشمند است فقط جواب داخل سایت گذاشته شود و متن مشکلاتم پوشیده بماند.


بیژن
ساعت2:03---19 مرداد 1394
سلام
خانمم چند وقت پیش در پی اختلافمون خونه رو با اختیار خودش ترک کرد ه و رفته ،با مصلحت با چند نفر تقاضای عدم تمکین دادم . چندی قبل حکم عدم تمکینش صادر شده ،بعدش زنم درخواست نفقه کرده و وقتی رفتم توی شورای حل اختلاف وکیل فرستاده بود اونجا ، مسئول اونجا گفتند و نوشتند که برای نفقه اومدید و من گفتم که حکم عدم تمکین دارم ، بعدش وکیلش پای ورقه نوشت که برای حکم تمکین درخواست تجدید نطر دادیم و طبق قانون باید شما تا زمان صدور حکم نهائی نفقه بدید ،بعدش زیرش نوشتند که دو تا هم شاهد داریم که خانم خواستند برگردند ،من به خونه راشون ندادم ،که من هم زیرش نوشتم که چنین نیست وچنین چیزی رخ نداده ،البته بعدا فهمیدم بعد دو ماه که از خونه رفته بود ،وقتی من خونه نبودم مامور اورده دم دربه همراه دو تا از اقوامش و گفته ببینید در خونه رو باز نمیکنه و قفل خونه رو هم عوض کرده (البته راست میگه قفل خونه رو عوض کردم به خاطر اینکه متوجه شدم وقتی من خونه نیستم وسائل خانه جابجا شده بود و یک مقدار از وسائل نبود ترسیدم وقتی نیستم بیاند وسائل رو جمع کنند ببرند و بعدا تقاضای جهیزیه کنند ) ولی مگه من تلفن نداشتم به من زنگ بزنند و یا از هزار راه دیگه به من اطلاع بدند میخواند برگردند ؟ الان اینو تو پرونده نوشتند ،حالا نمیدونم محکوم به نفقه میشم یا نه ؟ و یانمی دونم میتونم به عنوان صحنه سازی از دست زنم و یا اقوامش که برای این صحنه سازی کمکش کردند شکایت کنم یا نه (البته اینم بگم که من تا 4 ماه قبل از ترک خانمم از منزل یک خط داشتم که به اسم برادرم بود و از اون استفاده میکردم و 4 ماه بود که از اون استفاده نمیکردم و پرینت هم اگه گرفته بشه گواه این قضیه است، و خانمم تو تمام پرونده ها این شماره رو میداد با این که میدونست من دیگه از این شماره استفاده نمیکنم ،الان فکر میکنم شاید تو صحنه سازیش گفته که شماره تماس من اینه و با اون تماس گرفته شده و دیدند من نیستم/ لطفا راهنمائیم کنید
پاسخ: سلام و عرض ادب اگر مهلت تجدید نظر از حکم عدم تمکین باقی بوده و تجدید نظر خواهی صورت گرفته باید صبر کرد تا رای قطعی شود تا از پرداخت نفقه معاف شوید.در مورد پرداخت نفقه نیز شما میتوانید پس از صدور رای محکومیت تقاضای تجدید نظر کنید که تا آن زمان ممکن است تکلیف پرونده تمکین روشن شود.اگر رای عدم تمکین تایید شد که شما نفقه ای نخواهید پرداخت و اگر نقض شد که محکوم به پرداخت نفقه خواهید شد. در خصوص اقدامات متقلبانه زوجه شکایتی نمی توانید مطرح کنید.فقط در فرصت تبادل لوایح که 10 روز می باشد تمام اتفاقات را مکتوب کنید و در پایان در خواست مکنید مجددا زوجه به منزل مراجعه کند یا این موضوع را جداگانه با ارسال اظهارنامه ای از ایشان درخواست کنید موفق و موید باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:شرب خمر,مجلس مختلط,جرم شرکت در پارتی,مجازات شرکت در مجلس شرب خمر,ماجزات شرکت در مجلس رقص, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 727
بازدید کل : 125189
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1